PINNED POST

BANYAK ENTRY DIBUANG

BANYAK ENTRY DIBUANG

Assalamualaikum..salam pagi jumaat yang berkah..

Banyak entri yang saya dah buang sebenarnya. Kalau rajin scroll, cuba lihat bahagian blog archive tu.. entri tahun 2015 sahaja yang tinggal kan..start blogging dari 2010..ermm sayang tau.
Sebelum ni kan blog ini saya gunakan sebagai medium jualan produk2 kosmetik dan kesihatan sambil2 jual kita membebel dalam blog pun ada..tapi sekarang dah tak buat dah bisnes produk kesihatan tu. 

Faktor kurang dah dapat permintaan ia jugak disebabkan sekarang sudah ada perlambakan produk2 kecantikan & kesihatan yang dijual oleh pembekal/pemborong secara runcit. Jika dulu2 diawal kemunculan produk2 ni, tidak ada pembekal/pemborong yang membuka kedai offline, jadinya kami yang menjual harga runcit dan bergerak secara online ni mudah berniaga. nak bersaing pun diantara kami dan tiada yang 'main harga'. 

ermmm tak perla.. lupakan yang lama..kita buka buku baru kan. Jadinya terpaksa lah saya delete entri2 tu... kalau tak, bunyi sajer 📞customer tanya produk. Kesian pula, mereka asyik tanya, saya pulak dah tak jual..akhirnya saya delete je semua entri. sayang memang sayang.. tapi apa nak buat...

Orang tamak macam saya 🙉 kan nak buat macam2 bisnes.. kita ikut saranan kerajaan, buat kerja lebih dari 1..kan? betul kan..kann..kann

Sekarang tumpukan bisnes yang dah lama berjalan. Bagi yang mencari rumah penginapan sementara (guest house) di shah alam, boleh contact saya ... nak cari kereta sewa base di shah alam juga boleh cari saya. Nak Kedut Kedut Cheese saya yang #viral sedap menjilat jari tu pun ada..


okay lahh..
nanti kita sambung lagi entri lain.

tata


ISI HATI YANG SERING DILIHAT