PINNED POST

BANYAK ENTRY DIBUANG

KICAP JALEN SEBAGAI CENDERHATI MAJLIS


Assalamualaikum

Syukur Alhamdulillah telah selesai menyempurnakan majlis menyambut menantu di pihak lelaki pada 24 November 2019.
Tahniah adik ipar & my beras biras ðŸ¤—
Akim & Shika
Semoga kalian sentiasa bahagia & dipermudahkan kehidupan berumah tangga hendaknya.

Anyway berbalik ke tajuk asal, di sini saya ada lampirkan beberapa gambar & video serta short reviews tak berbayar berkenaan goodies KICAP JALEN yang diberikan kepada tetamu sebagai menghargai kehadiran mereka. Uoolls yang masih tercari-cari cenderhati buat tetamu, saya beri 120% goodies yang unik ini pasti menambat hati mereka yang hadir.

Syarikat JALEN Sdn.Bhd. menawarkan beberapa pakej door gift, produk seperti Kicap/Sos/Kordial. 
Bukan sahaja kicap yang sedap, kotak pun sangat cantik & kemas.
Uoolls please refer pada gambar kat situ ada maklumat lengkap untuk uoolls buat tempahan.


Jangan contact saya pula ya..saya ni bukanlah agen berdaftar, cuma kongsi secara percuma info menarik & unik bagi saya. Tapi kalau lah dapat kredit durian runtuh  dari Syarikat JALEN.. waaa bertuah lah tuan badan (tak salah kita berangankan..😅)

Cantik kan..macam kotak minyak wangi pulak tengok.


Ini video yang sempat saya ambil.
Dedicated this video to my lovely brother & sister for their wedding of the year.
Love from me.

Di bawah ini gambar yang saya muat turun  di website www.jalen.com.my 
Semoga info-info yang saya paparkan berguna untuk uoolls. InshaaAllah.
Terima kasih.
Wassalam.



ISI HATI YANG SERING DILIHAT